Aktualności

Zarządzenie Nr 58/2020 Wójta Gminy Mały Płock z dnia 15 grudnia 2020 roku w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych odnośnie projektu Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Mały Płock na lata 2021 - 2032

ZARZĄDZENIE NR 58/2020

WÓJTA GMINY MAŁY PŁOCK

z dnia 15.12.2020 r.

w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych odnośnie projektu Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Mały Płock na lata 2021 -2032

Na podstawie art. 16b. Ust. 1 i art. 17 ust 1 pkt. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1876) w zw.  z art. 5a ust. 1 i art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. 2020. poz. 713) oraz w zw. z §1 ust. 1, 2 i 3, § 2 ust. 4, § 3 ust. 1b,c, ust. 2a  uchwały nr 165/06 Rady Gminy Mały Płock z dnia 31 sierpnia 2006 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Mały Płock, zarządzam co następuje:

§ 1

 

Postanawia się przeprowadzić konsultacje społeczne odnośnie projektu Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Mały Płock na lata 2021-2032, określonych dalej jako „konsultacje społeczne”.

§ 2 

 

1. Konsultacje Społeczne zostaną przeprowadzone w terminie od dnia 17 grudnia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r.

2. Obwieszczenie o przeprowadzeniu konsultacji społecznych zostanie wywieszone w okresie od dnia 16 grudnia do 31 grudnia 2020 r. na tablicy ogłoszeń przed siedzibą Urzędu Gminy Mały Płock, na stronie internetowej Gminy Mały Płock (www.malyplock.pl) oraz na stronie biuletynu Informacji Publicznej Gminy Mały Płock(bip.ug.malyplock.wrotapodlasia.pl)

3. Konsultacje społeczne skierowane są do ogółu mieszkańców gminy Mały Płock oraz do środowisk zawodowych działających w obszarze rozwiązywania problemów społecznych.

4. Pisemne uwagi i wnioski do Wójta Gminy Mały Płock w sprawie konsultowanego tematu można składać od dnia 17 grudnia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r. do Urzędu Gminy Mały Płock( do skrzynki na korespondencję umiejscowioną przy wejściu do budynku) lub w drodze wiadomości e-mail przesłanej na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

5. Z uwagi na ogłoszony i obowiązujący stan epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zebrania konsultacyjne z przedstawicielami środowisk zawodowych nie będą przeprowadzane. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie zgłaszania opinii i uwag na piśmie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

6. Ankiety konsultacyjne dla mieszkańców Gminy Mały Płock będą dostępne do samodzielnego pobrania oraz wydruku na stronie internetowej Gminy Mały Płock.

§3

1. Jednostką organizacyjną odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji społecznych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Małym Płocku.

2. Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Ośrodka Pomocy Społecznej w Małym Płocku.

 

§ 4

 

1. Obwieszczenie o przeprowadzeniu konsultacji społecznych stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

2. Projekt Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Mały Płock na lata 2021 -2032 stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

3. Ankiety konsultacyjne stanowią załącznik nr  3,4,5  do niniejszego zarządzenia.

 

§ 5

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wójt Gminy

mgr Józef Dymerski