Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na Kompleksowy remont obelisku w miejscowości Mściwuje

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na Kompleksowy remont obelisku w miejscowości Mściwuje

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

I.     Nazwa oraz adres zamawiającego:

Gmina Mały Płock, 18-516 Mały Płock, ul. Kochanowskiego 15

Zamówienia udzieli się wykonawcy w drodze postępowania o udzielenie zamówienia z zachowaniem zasad konkurencyjności, zgodnie z regulaminem programu Rządowy Program Odbudowy Zabytków.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont obelisku w miejscowości Mściwuje

W ramach zadania planuje się następujący zakres prac:

Wykonanie dokumentacji fotograficznej i opisowej obiektu,
Odsłonięcie przez odkopanie otoczenia pomnika,
Usunięcie wszelkich luźno przytwierdzonych elementów obiektu,
Umycie powierzchni przy użyciu łagodnych detergentów i myjki niskociśnieniowej,
Doczyszczenie powierzchni mechanicznie i przy użyciu past czyszczących zawierających substancje czynne
Dezynfekcja powierzchni obiektu preparatami biobójczymi
Wzmocnienie strukturalne wybranych, osłabionych partii, metodą nasycania lub podobnym impregnatem wzmacniającym opartym na estrach etylowych kwasu krzemowego osłonięcie przed opadami i pozostawienie na okres 3 tygodni,
Wypełnienie szczelin, spękań i pustek metodą iniekcji preparatem żywicy,
Uzupełnienie ubytków kitami na bazie cementu,
Wykonanie dekoracji płaskorzeźbami krzyży z materiału na bazie cementu metodą narzutu lub odlewu i montażu,
Wykonanie krzyża i zamocowanie go na szczycie obiektu,
Opracowanie szczytu obiektu,
Impregnacja powierzchni pomnika preparatem silikonowym,
Sporządkowanie najbliższego otoczenia obiektu i wykonanie dokumentacji powykonawczej.
 

III.        Zakres odpowiedzialności Wykonawcy:

Wykonawca ponosi odpowiedzialność za fachową i terminową realizację usług, zapewnienie współpracy odpowiednio wykwalifikowanych specjalistów, zapewnienie odpowiedniej obsługi logistycznej i administracyjnej niezbędnej dla realizacji umowy.
Wykonawca udziela 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i użyte materiały.
IV.       Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do dnia 31.05.2024 roku.

V.     Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

V.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy posiadający stosowne uprawnienia, jeżeli są wymagane przepisami prawa.

V.2. Wykonawca zobowiązany jest dysponować osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia oraz sprzętem do realizacji przedmiotu zamówienia. Warunek zostanie spełniony poprzez przedłożenie wraz z ofertą cenową oświadczenia o dysponowaniu osobami posiadającymi wymagane uprawnienia oraz sprzętem do realizacji przedmiotu zamówienia.

V.3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych lub konserwatorskich przy obiekcie zabytkowym. Warunek zostanie spełniony poprzez przedłożenie wraz z ofertą cenową dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej dotyczącej obiektu wpisanego do Rejestru Zabytków.

VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Oferta określająca cenę wykonania zamówienia (załącznik nr 1)
Dokumenty potwierdzające wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej dotyczącej obiektu wpisanego do Rejestru Zabytków.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia niekompletnych ofert.
VII. Kryterium wyboru oferty:

Zamawiający ustala jedno kryterium wyboru oferty:

a) Kryterium cena - waga 100%
Opis sposobu przygotowania i składania ofert:
Ofertę należy przygotować w języku polskim, w formie pisemnej i przesłać e-mailem w postaci „skanu” zawierającego podpisy Wykonawcy na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć osobiście w Urzędzie Gminy, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, tel. 85 27 91 322, przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert tj. do dnia 18.12.2023 r. godz. 15:00.
XI. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:

1.        Administratorem Państwa danych osobowych jest osobowych jest Wójt Gminy Mały Płock ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock., tel. 86 279 13 12, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

2.        Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Małym Płocku jest możliwy pod adresem:

·         Urząd Gminy w Małym Płocku, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock

·         email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych.

3.        Dane osobowe podane przez Panią/Pana będą przetwarzane w następujących celach:

a)      przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jego rozstrzygnięcia oraz zawarcia umowy w trybie zaproszenia do składania ofert1,2,3.

1 Art. 6 ust. 1 lit c RODO

2 Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny oraz przepisy wydane na jej podstawie,

3 Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,

b)      wypełnienia obowiązku archiwizacji4.

4 Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

c)      zapewnienie kontaktu z osobami wskazanymi przez Wykonawcę / Zleceniobiorcę do przeprowadzenia postępowania / realizacji umowy5.

5 Art. 6 ust. 1 lit f RODO.

d)     wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy6.

6 Art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

4.        Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora (np.: podmiotom serwisującym systemy informatyczne i aplikacje, w których przetwarzane są dane osobowe) oraz podmiotom uprawnionym do ich uzyskania (np.: Banki, Poczta Polska, firmy kurierskie, Radcowie Prawni czy Adwokaci itp.); 

5.        Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy, ustalenia, dochodzenia i obrony przed ewentualnymi roszczeniami oraz okres archiwizacji wynikający z przepisów o narodowym zasobie archiwalnym;

6.        Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego oraz do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz wynika z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora danych. W przypadku niepodania swoich danych, nie będzie możliwości:

a)      wypełnienia obowiązku prawnego - przeprowadzenia postępowania. Może to skutkować konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa,

b)      zawarcia lub wykonania umowy,

c)      możliwości  kontaktu z osobami wskazanymi przez Wykonawcę/Zleceniobiorcę do przeprowadzenia postępowania/realizacji umowy.

7.        Dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednakże nie będą podlegać zautomatyzowanej decyzji i nie będą profilowane, chyba że takie działanie jest dozwolone przepisami prawa, które przewiduje właściwe środki ochrony Państwa praw, wolności i prawnie uzasadnionych interesów.;

8.        W granicach określonych RODO posiada Pani/Pan:

−     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

−     na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9.        nie przysługuje Pani/Panu:

−     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.