Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: środa, 26 lipiec 2023 11:45
- Radosław Borawski
Mały Płock, dnia 26.07.2023 r.
Gmina Mały Płock
Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.12.2023
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do składania ofert, realizowanego zgodnie z zgodnie z zarządzeniem nr 12/2021 Wójta Gminy Mały Płock z dnia26 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł., o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych („pzp”) w Urzędzie Gminy w Małym Płocku, zwanym dalej Zarządzeniem, ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag.”.
W wyniku prowadzonego postępowania wpłynęło 4 oferty:
Ocenie podlegały 2 oferty:
Numer oferty |
Wykonawca |
Cena oferty |
Kryterium Cena (liczba pkt.) |
Łączna punktacja |
1. |
Trans-Plast Jacek Borkowski ul. Chabrowa 5, 06-400 Ciechanów |
107 030,16 |
71,28 |
71,28 |
2. |
Reko Prim Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 104, 42-300 Myszków |
102 087,00 |
Oferta nie podlega ocenie z uwagi na jej odrzucenie na |
|
3. |
H.B. Group Hunert Bąk, ul. Lubiejewska 32B, 07-300 Ostrów Mazowiecka |
73 072,80 |
Oferta nie podlega ocenie z uwagi na jej odrzucenie na |
|
4. |
Pośrednictwo Handlowo-Ubezpieczeniowe Barbara Skrodzka, ul. 250 Lecia 11, 18-420 Jedwabne |
76 296,60 |
100 |
100 |
Jako ofertę najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 4 Pośrednictwo Handlowo-Ubezpieczeniowe Barbara Skrodzka, ul. 250 Lecia 11, 18-420 Jedwabne za kwotę złotych 76 296,600 zł.
Uzasadnienie wyboru
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zaproszeniu do składania ofert, jako ofertę, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. Oferta odpowiada wymaganiom określonym w zaproszeniu do składania ofert.
Informacja o terminie zawarcia umowy
Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą w terminie 5 dni od daty przekazania wykonawcom informacji o wyborze najkorzystniejsze oferty.
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu odrzucił oferty:
Oferta nr 2 złożona przez Reko Prim Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 104, 42-300 Myszków.
Uzasadnienie
Zgodnie z pkt 10 ppkt. 1 zaproszenia do składania ofert zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia.
Wykonawca łącznie z ofertą zobowiązany był do złożenia m.in. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (Pkt. 7 ppkt. 1 lit. c zaproszenia do składania ofert) oraz oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Pkt. 7 ppkt. 1 lit. e zaproszenia do składania ofert). Ponadto na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca był zobowiązany do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (Pkt. 8 ppkt. 1 zaproszenia do składania ofert). Brak dołączenia do oferty wymaganych dokumentów powoduje, że treść oferty nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu.
Oferta nr 3 złożona przez H.B. Group Hunert Bąk, ul. Lubiejewska 32B, 07-300 Ostrów Mazowiecka.
Uzasadnienie
Zgodnie z pkt 10 ppkt. 1 zaproszenia do składania ofert zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia.
Wykonawca łącznie z ofertą zobowiązany był do złożenia m.in. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (Pkt. 7 ppkt. 1 lit. c zaproszenia do składania ofert). Ponadto na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca był zobowiązany do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (Pkt. 8 ppkt. 1 zaproszenia do składania ofert). Brak dołączenia do oferty wymaganych dokumentów powoduje, że treść oferty nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu.
(-) Józef Dymerski
Wójt Gminy