Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag

Mały Płock, dnia 26.07.2023 r.

Gmina Mały Płock

Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

OGPŚ.271.12.2023

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do składania ofert, realizowanego zgodnie z zgodnie z zarządzeniem nr 12/2021 Wójta Gminy Mały Płock z dnia26 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł., o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych („pzp”) w Urzędzie Gminy w Małym Płocku, zwanym dalej Zarządzeniem, ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag.”.

W wyniku prowadzonego postępowania wpłynęło 4 oferty:

Ocenie podlegały 2 oferty:

Numer oferty

Wykonawca

Cena oferty

Kryterium

Cena

(liczba pkt.)

Łączna punktacja

1.

Trans-Plast Jacek Borkowski ul. Chabrowa 5, 06-400 Ciechanów

107 030,16

71,28

71,28

2.

Reko Prim Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 104, 42-300 Myszków

102 087,00

Oferta nie podlega ocenie z uwagi na jej odrzucenie na
podstawie pkt 10 ppkt. 1 zaproszenia do składania ofert.

3.

H.B. Group Hunert Bąk, ul. Lubiejewska 32B, 07-300 Ostrów Mazowiecka

73 072,80

Oferta nie podlega ocenie z uwagi na jej odrzucenie na
podstawie pkt 10 ppkt. 1 zaproszenia do składania ofert.

4.

Pośrednictwo Handlowo-Ubezpieczeniowe Barbara Skrodzka, ul. 250 Lecia 11, 18-420 Jedwabne

76 296,60

100

100

Jako ofertę najkorzystniejszą wybrano ofertę Nr 4 Pośrednictwo Handlowo-Ubezpieczeniowe Barbara Skrodzka, ul. 250 Lecia 11, 18-420 Jedwabne za kwotę  złotych 76 296,600 zł.

Uzasadnienie wyboru

Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zaproszeniu do składania ofert, jako ofertę, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. Oferta odpowiada wymaganiom określonym w zaproszeniu do składania ofert.

Informacja o terminie zawarcia umowy

Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą w terminie 5 dni od daty przekazania wykonawcom informacji o wyborze najkorzystniejsze oferty.

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu odrzucił oferty:

Oferta nr 2 złożona przez Reko Prim Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 104, 42-300 Myszków.

Uzasadnienie

Zgodnie z pkt 10 ppkt. 1 zaproszenia do składania ofert zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia.

Wykonawca łącznie z ofertą zobowiązany był do złożenia m.in. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (Pkt. 7 ppkt. 1 lit. c zaproszenia do składania ofert) oraz oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Pkt. 7 ppkt. 1 lit. e zaproszenia do składania ofert). Ponadto na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca był zobowiązany do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (Pkt. 8 ppkt. 1 zaproszenia do składania ofert). Brak dołączenia do oferty wymaganych dokumentów powoduje, że treść oferty nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu.

Oferta nr 3 złożona przez H.B. Group Hunert Bąk, ul. Lubiejewska 32B, 07-300 Ostrów Mazowiecka.

Uzasadnienie

Zgodnie z pkt 10 ppkt. 1 zaproszenia do składania ofert zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia.

Wykonawca łącznie z ofertą zobowiązany był do złożenia m.in. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (Pkt. 7 ppkt. 1 lit. c zaproszenia do składania ofert). Ponadto na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca był zobowiązany do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (Pkt. 8 ppkt. 1 zaproszenia do składania ofert). Brak dołączenia do oferty wymaganych dokumentów powoduje, że treść oferty nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu.

 

(-) Józef Dymerski

Wójt Gminy