Witamy na PLATFORMIE eZAMAWIAJĄCY
Gminy Mały Płock
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku postanowiliśmy wdrożyć Platformę
eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: czwartek, 10 luty 2022 12:46
-
Radosław Borawski
OGPŚ.271.2.2022
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
|
Gmina Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n.
„Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w ramach zadania – Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Korzenistem”.
Czytaj więcej: Zaproszenie do składania ofert - Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: piątek, 21 styczeń 2022 14:34
-
Radosław Borawski
Plan postępowań o udzielenie zamówień na 2022 r.
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: czwartek, 12 sierpień 2021 11:13
-
Przemysław Wesołowski
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 30.000 euro
Urząd Gminy Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
Teł. 086 2791321, fax. 086 2791250
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n.
- Opis przedmiotu zamówienia
Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu Gminy Mały Płock
- Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, pok. Nr 2 lub telefonicznie pod numerem tel. 86 2791321
Pracownik uprawniony do kontaktów z wykonawcami jest: Witold Szewczyk
- Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do 31.10.2021r.
- Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy:
posiadają odpowiednie uprawnienia tj.
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) oferta cenowa - wypełniona i podpisana
- Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Najniższa cena
- Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w Urząd Gminy Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock
- Termin składania ofert upływa dnia 20.08.2021r.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana oferentom na ich wniosek (pisemnie, telefonicznie )
- Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Mały Płock, dnia 12.08.2021 r.
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: piątek, 16 lipiec 2021 15:21
-
Radosław Borawski
OGPŚ.271.9.2021
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
|
Gmina Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n.
„Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w ramach zadania – Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Korzenistem”.
Czytaj więcej: Zaproszenie do składania ofert - „Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: wtorek, 08 czerwiec 2021 10:02
-
Radosław Borawski
OGPŚ.271.7.2021
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
|
Gmina Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n. „Budowa chodników w sołectwach gminy Mały Płock”
- Określenie przedmiotu zamówienia:
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: środa, 26 maj 2021 09:29
-
Radosław Borawski
OGPŚ.271.6.2021
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
|
Gmina Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n. „Budowa chodników w sołectwach gminy Mały Płock”
- Określenie przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest budowa chodników w sołectwach: Kąty – na powierzchni 128 m2, Kołaki-Strumienie – na powierzchni 80 m2, Mały Płock Pierwszy – na powierzchni 55 m2 i Nowe Rakowo – na powierzchni 58 m2.
Czytaj więcej: Zaproszenie do składania ofert „Budowa chodników w sołectwach gminy Mały Płock”
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: wtorek, 20 kwiecień 2021 14:26
-
Radosław Borawski
Mały Płock ,dnia 20.04.2020 r.
Gmina Mały Płock
Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.2.2021
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, realizowanego zgodnie z zgodnie z zarządzeniem nr 12/2021 Wójta Gminy Mały Płock z dnia 26 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł., o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych („pzp”) w Urzędzie Gminy w Małym Płocku, zwanym dalej Zarządzeniem, ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa naturalnego na bieżące utrzymanie dróg gminnych”.
- Zamawiający, stosownie do § 22 ust. 2 Zarządzenia informuje, że dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty:
Nazwa i adres wybranego wykonawcy:
Usługi Transportowe Jan Grzymała, Kobylin 26, 18-421 Piątnica.
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: środa, 31 marzec 2021 07:35
-
Radosław Borawski
OGPŚ.271.2.2021
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
|
Gmina Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n.
„Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa naturalnego na bieżące utrzymanie dróg gminnych”
- Określenie przedmiotu zamówienia:
1) Mieszanka kruszywa naturalnego frakcji 0-31,5 mm w ilości nie przekraczającej 2235 m3, na bieżące utrzymanie dróg gminnych, wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy.
- Przedmiotowe kruszywo musi spełniać wymagania przedstawione w PN-EN 13285, PN-EN 31242 lub PN-EN 13043 oraz musi być dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie (deklaracja zgodności).
- Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: atest, certyfikat, lub deklarację zgodności z normami wymienionymi z pkt 1 ppkt . 2) lit. a)
- Każda dostawa kruszywa będzie uzgadniana szczegółowo z wykonawcą.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolnego ważenia dostarczonego kruszywa i kontroli jego jakości.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności deklarowanej wagi z ważeniem kontrolnym lub potwierdzenia badaniem laboratoryjnym niewłaściwej jakości dostarczonego kruszywa, Wykonawca poniesie koszty takich sprawdzeń i badań. Zamawiający ma prawo wyboru laboratorium w którym odbędzie się badanie kruszywa.
- Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wymaganych. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. Kruszywo musi być bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, szklane, gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. Każda dostawa kruszywa (rodzaj –asortyment, ilość oraz miejsce dostawy) będzie uzgadniane szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
Czytaj więcej: Zaproszenie do składania ofert - „Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki...