Przetargi

Zaproszenie do składania ofert - wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - wykonawczej dla zadania "Modernizacja hydrofornii w Rogienicach Wielkich"

OGPŚ.271.6.20107

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych

równowartości kwoty 30.000 euro

 

                   Gmina Mały Płock

J. Kochanowskiego 15

                     18-516 Mały Płock

                                             Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250

                                 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

          

Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n. „Modernizacja hydroforni w Rogienicach Wielkich”

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo -wykonawczej wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie decyzji lokalizacyjnej inwestycji celu publicznego, przygotowaniem wniosku o wydanie decyzji środowiskowej wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia, a także niezbędnych uzgodnień wraz z aktualną mapą sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych w skali 1:500, dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja hydroforni w Rogienicach Wielkich”.

 

Czytaj więcej...

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - „Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2017 – 2018”

Mały Płock ,dnia 22.09.2017 r.

Gmina Mały Płock

ul. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

 

OGPŚ.271.5.2017

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych      (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2017 – 2018”

Czytaj więcej...

Informacja z otwarcia ofert - „Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2017 – 2018”

Mały Płock, 12.09.2017 r.

OGPŚ.271.5.2017

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania pn. „Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2017 – 2018”.

Czytaj więcej...

Ogłoszenie o zamówieniu: Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2017 – 2018

Ogłoszenie nr 582838-N-2017 z dnia 2017-09-04 r.

Gmina Mały Płock: Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2017 – 2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

Czytaj więcej...

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego”

Mały Płock ,dnia 24.08.2017 r.

Gmina Mały Płock

ul. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

 

OGPŚ.271.4.2017

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych      (Dz. U. z 2015 r., poz 2164 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Ubezpieczenie mienia  i odpowiedzialności Zamawiającego”.

Czytaj więcej...

Informacja z otwarcia ofert - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

Mały Płock, 11.08.2017 r.

OGPŚ.271.4.2017

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania pn. „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego”.

Otwarcie ofert: 11.08.2017 r.

Czytaj więcej...

Ogłoszenie o zamówieniu: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego

Ogłoszenie nr 560535-N-2017 z dnia 2017-07-31 r.

Gmina Mały Płock: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

Czytaj więcej...