Przetargi

Witamy na PLATFORMIE  eZAMAWIAJĄCY

Gminy Mały Płock

Wychodząc naprzeciw  oczekiwaniom rynku postanowiliśmy  wdrożyć Platformę

eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.

Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:

https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

Ogłoszenie o zamówieniu - Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2018 – 2019

Ogłoszenie nr 615918-N-2018 z dnia 2018-09-12 r.

Gmina Mały Płock: Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2018 – 2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Tak


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Podmiot

Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Małym Płocku, ul. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, REGON 450698124, Osoba do kontaktów - Dorota Szymańska-Sobieska, tel. 86 2791127

Szkoła Podstawowa w Małym Płocku, ul. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, REGON 000269995, osoba do kontaktów - Edyta Cwalina, tel. 86 279 43

Szkoła Podstawowa w Rogienicach Wielkich, ul. Długa 1, Rogienice Wielkie, 18-516 Mały Płock, REGON 001120522, osoba do kontaktu – Róża Łępicka, tel. 86 279 10 70

Gminny Ośrodek Kultury w Małym Płocku, ul. Ks. T. Ciborowskiego 38, 18-516 Mały Płock REGON 450010168, osoba do kontaktu - Janina Czarnikowska, tel. 86 279 13 75

Szkoła Podstawowa w Chludniach, Chludnie2, 18-516Mały Płock, REGON 001120516, osoba do kontaktu - Barbara Staniszewska - tel. 86 279 10 23


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

1) NAZWA I ADRES: Gmina Mały Płock, krajowy numer identyfikacyjny 450669878, ul. Kochanowskiego  15 , 18-516  Mały Płock, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862791312, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 862791250.
Adres strony internetowej (URL): www.malyplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1. Zamawiający odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności za: a) Pełną obsługę administracyjno-biurową i wyposażenie techniczne, b) Wykonywanie obowiązków kierownika Zamawiającego, c) Powołanie członków komisji przetargowej, d) Zapewnienie odpowiednich warunków pracy członkom komisji przetargowej, e) Przygotowanie dokumentacji przetargowej z zastrzeżeniem postanowień ust 2 lit. a) i b); f) Zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach g) Wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa (wyjaśnianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowania itp.), w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Zamówień Publicznych oraz przed właściwym Sądem Okręgowym) h) Przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej. 2. Zamawiający-Uczestnicy odpowiadają za: a) Oszacowanie wartości przedmiotu zamówienia na zakup i dostawę oleju opałowego odpowiednio do obiektów wyszczególnionych w § 1 ust. 1; b) Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na zakup i dostawę oleju opałowego, Współpracę i pomoc merytoryczną przy przygotowaniu i przeprowadzeniu przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający w imieniu i na ich rzecz zawrze umowę na zakup i dostawę oleju opałowego z Wykonawcą wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne. Zmówienie zostanie udzielone w mieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.

Czytaj więcej: Ogłoszenie o zamówieniu - Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w...

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Małym Płocku

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro

Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Małym Płocku,                            

ul. Kochanowskiego 25, 18-516 Mały Płock, tel. 086 2791777,                      

fax. 086 2791777, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.                         

          

Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n.

1.Opis przedmiotu zamówienia:

Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Małym Płocku

 

Czytaj więcej: ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki...

Zapytanie ofertowe - „Budowa chodnika w miejscowościach Kąty, Nowe Rakowo i Kołaki-Wietrzychowo”

Mały Płock, dnia 23.08.2018 r.

Gmina Mały Płock

Jana Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

OGPŚ.271.8.2018

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Niniejsze zapytanie ofertowe jest prowadzone w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 20157r. poz. 1579 z poź. zm.), co oznacza, że postanowień ustawy nie stosuje się do zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych wartości 30.000 euro

Zamawiający:

Gmina Mały Płock

Jana Kochanowskiego 15

18 – 516 Mały Płock

NIP 291 01 79 505

tel. 86 – 279-13-12

fax 86 – 279-12-50

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zaprasza do składania ofert na zadanie

„Budowa chodnika w miejscowościach Kąty, Nowe Rakowo i Kołaki-Wietrzychowo”

Czytaj więcej: Zapytanie ofertowe - „Budowa chodnika w miejscowościach Kąty, Nowe Rakowo i...

Zaproszenie do składania ofert - „Budowa Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Korzeniste i Rudka-Skroda”

Mały Płock, dnia 21.08.2018 r.

Gmina Mały Płock

Jana Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

 

OGPŚ.271.7.2018

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Niniejsze zaproszenie do składania ofert jest prowadzone w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 20157r. poz. 1579 z poź. zm.), co oznacza, że postanowień ustawy nie stosuje się do zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych wartości 30.000 euro.

 

Zamawiający:

Gmina Mały Płock

Jana Kochanowskiego 15

18 – 516 Mały Płock

NIP 291 01 79 505

tel. 86 – 279-13-12

fax 86 – 279-12-50

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zaprasza do składania ofert na zadanie

„Budowa Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Korzeniste i Rudka-Skroda”.

Czytaj więcej: Zaproszenie do składania ofert - „Budowa Otwartych Stref Aktywności w...

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - Dostawa używanej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

Mały Płock, 16.08.2018 r.

Gmina Mały Płock

Jana Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

 

OGPŚ.271.5.2018

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego dla zadania Dostawa używanej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”.

 

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Zamawiający – Gmina Mały Płock – unieważnia postępowanie.

Czytaj więcej: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - Dostawa używanej...

Ogłoszenie o zamówieniu - Dostawa używanej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

Ogłoszenie nr 599550-N-2018 z dnia 2018-08-06 r.

Gmina Mały Płock: Dostawa używanej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mały Płock, krajowy numer identyfikacyjny 450669878, ul. Kochanowskiego  15 , 18-516  Mały Płock, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862791312, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 862791250.
Adres strony internetowej (URL): www.malyplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

Czytaj więcej: Ogłoszenie o zamówieniu - Dostawa używanej koparko-ładowarki w formie leasingu...

Unieważnienie postępowania na realizację zadania "Odnawialne źródła energii w Gminie Mały Płock"

Mały Płock, 18.08.2018 r.

Gmina Mały Płock

Jana Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

OGPŚ.271.3.2018

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego dla zadania  „Odnawialne źródła energii w gminie Mały Płock”.

 

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Zamawiający Gmina Mały Płock – unieważnia postępowanie.

Czytaj więcej: Unieważnienie postępowania na realizację zadania "Odnawialne źródła energii w...

Unieważnienie postępowania prowadzonego dla zadania „Dostawa używanej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”

Mały Płock, 11.06.2018 r.

Gmina Mały Płock

Jana Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

OGPŚ.271.4.2018

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego dla zadania Dostawa używanej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”.

 

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Zamawiający Gmina Mały Płock – unieważnia postępowanie.

Czytaj więcej: Unieważnienie postępowania prowadzonego dla zadania „Dostawa używanej...