Aktualności

Zawiadomienie o terminie XII sesji Rady Gminy Mały Płock

Zawiadamiam, że 21 lutego 2025 r. o godz. 10:50 w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Małym Płocku odbędzie się XII sesja Rady Gminy Mały Płock.

Proponowany porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przedstawienie porządku dziennego.
  3. Przyjęcie protokołu z obrad XI sesji Rady Gminy.
  4. Informacja Wójta z działalności w okresie między sesjami.
  5. Interpelacje i zapytania radnych.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2025.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji o pomoc w likwidacji nadal trwającego systemu komunistycznego.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej obniżenia diet radnym i sołtysom.
  9. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez Gminę Mały Płock za 2024 rok.
  10. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  11. Wolne wnioski.
  12. Zakończenie obrad.

Przewodniczący  Rady Gminy

Sylwia Duzik