Przetargi

Witamy na PLATFORMIE  eZAMAWIAJĄCY

Gminy Mały Płock

Wychodząc naprzeciw  oczekiwaniom rynku postanowiliśmy  wdrożyć Platformę

eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.

Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:

https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

Dyrektor Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie ogłasza przetarg na sprzedaż zielonki „na pniu”

Szepietowo, dnia 26 kwietnia 2018 r.

Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Szepietowie
Szepietowo-Wawrzyńce 64
18-210 Szepietowo
woj. podlaskie
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. cent. 86 275 89 00
fax 86 275 89 20
http://www.odr.pl/

Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż zielonki „na pniu”

Dyrektor Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie ogłasza pisemny przetarg na sprzedaż zielonki „na pniu” w 2018 r. z działek zlokalizowanych na terenach Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie, o łącznej powierzchni 22,85 ha.

Czytaj więcej: Dyrektor Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie ogłasza...

Ogłoszenie o zamówieniu - Odnawialne źródła energii w gminie Mały Płock

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina Mały Płock 450669878 ul. Jana Kochanowskiego 15 Mały Płock18-516Polska Osoba do kontaktów: Radosław Borawski Tel.: +48 506993201 E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kod NUTS: PL842
Adresy internetowe:
Główny adres: www.malyplock.pl
I.2)
Wspólne zamówienie
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.malyplock.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Gmina Mały Płock ul. Jana Kochanowskiego 15 Mały Płock 18-516 Polska Osoba do kontaktów: Radosław Borawski Tel.: +48 506993201 E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kod NUTS: PL842
Adresy internetowe:
Główny adres: www.malyplock.pl
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)
Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
„Odnawialne źródła energii w gminie Mały Płock”

Czytaj więcej: Ogłoszenie o zamówieniu - Odnawialne źródła energii w gminie Mały Płock

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - „Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa naturalnego na bieżące utrzymanie dróg gminnych”

Mały Płock ,dnia 30.03.2018 r.

Gmina Mały Płock

ul. JanaKochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

 

OGPŚ.271.1.2018

 

ZAWIADOMIENIE

 

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych      (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa naturalnego na bieżące utrzymanie dróg gminnych”.

Czytaj więcej: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - „Sukcesywna...

Zaproszenie do składania ofert - „Sukcesywne równanie i profilowanie dróg gminnych na terenie gminy Mały Płock w 2018 roku”

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych

równowartości kwoty 30.000 euro

 

OGPŚ.271.2.2018

 

 

 

Gmina Mały Płock

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.                            

 

Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n. „Sukcesywne równanie i profilowanie dróg gminnych na terenie gminy Mały Płock w 2018 roku”

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest równanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i żwirowej równiarką samojezdną przez usunięcie zaniżeń, ubytków i kolein. Terminy, miejsca i długość odcinków dróg przeznaczonych do równania wskazuje Zamawiający. Przewidywana liczba godzin pracy równiarki wynosi 190 godzin.

Czytaj więcej: Zaproszenie do składania ofert - „Sukcesywne...

Informacja z otwarcia ofert - „Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa naturalnego na bieżące utrzymanie dróg gminnych”

Mały Płock, 22.03.2018 r.

OGPŚ.271.1.2018

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn zm.) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania pn. Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa naturalnego na bieżące utrzymanie dróg gminnych”.

Czytaj więcej: Informacja z otwarcia ofert - „Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki...

Ogłoszenie o zamówieniu: Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa naturalnego na bieżące utrzymanie dróg gminnych

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

  1. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mały Płock, krajowy numer identyfikacyjny 450669878, ul. Kochanowskiego  15 , 18-516  Mały Płock, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862791312, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 862791250.
    Adres strony internetowej (URL): www.malyplock.pl
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
  2. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

    Czytaj więcej: Ogłoszenie o zamówieniu: Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa...

PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W 2018 ROKU

Mały Płock, 18.01.2018 r.

 

OGPŚ.270.1.2018

PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W 2018 ROKU

L.p.

Przedmiot zamówienia

Rodzaj zamówienia

Tryb zamówienia

Orientacyjna wartość

Przewidywany termin wszczęcia postępowania

1

Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa naturalnego

Dostawy

Przetarg nieograniczony

150 000 zł

 

I kwartał

2

Odnawialne źródła energii w gminie Mały Płock

Dostawy

Przetarg nieograniczony

1 786 137,00

I kwartał

3

Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego

Dostawy

Przetarg nieograniczony

60 000

III kwartał

4

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na obszarze gminy Mały Płock

Usługi

Przetarg nieograniczony

400 000,00

IV kwartał

 

 

Wójt Gminy

(-) Józef Dymerski

Załączniki:
FileFile size
Download this file (PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELONE ZAMÓWIENIE_2018.docx)PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELONE ZAMÓWIENIE_2018.docx12 kB

Zaproszenie do składania ofert: Wykonanie czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia ulicznego w miejscowościach położonych na terenie Gminy Mały Płock

 OGPŚ.271.9.2017

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych

równowartości kwoty 30.000 euro

                                    

   

 

 

 

Gmina Mały Płock

ul. J. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.                          

 

 

 

Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n.

Wykonanie czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia ulicznego
w miejscowościach położonych na terenie Gminy Mały Płock

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia ulicznego w 27 sołectwach położonych na  terenie Gminy Mały Płock. Poprzez konserwację sieci i lamp oświetleniowych rozumie się.

  • Wymiana eksploatacyjna źródła światła,
  • Wymiana uszkodzonych opraw i kloszy ( bez materiału)
  • Wymiana dławików, kondensatorów, układów zapłonowych w oprawach oświetleniowych,
  • Prostowanie pokrzywionych opraw oraz przekręcanie wysięgników do pozycji prawidłowej,
  • Wymiana uszkodzonych przewodów w latarniach,
  • Wymiana tabliczek słupowych,
  • Wymiana uszkodzonych wkładek topikowych,
  • Wymiana uszkodzonych główek bezpiecznikowych,
  • Wymiana podstaw bezpiecznikowych,
  • Wymiana i dokręcanie zacisków prądowych,
  • Lokalizacja uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej,
  • Naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej,
  • Wymiana odcinków przewodów napowietrznej sieci oświetleniowej,
  • Wymiana wkładek topikowych, bezpieczników mocy , główek bezpiecznikowych w    

stacjach w obwodach oświetlenia drogowego,

  • Wymiana przewodów w tablicach oświetleniowych,
  • Wymiana listew zaciskowych,
  • Wymiana przekaźników zmierzchowych,
  • Wymiana styczników na tablicach zmierzchowych
  • Wymiana styczników na tablicach oświetleniowych,
  • Wymiana zegarów sterujących oświetleniem.
  • Regulacja zegarów i przekaźników zmierzchowych,
  • Prowadzenie oględzin oświetlenia drogowego,
  • Przeprowadzanie pomiarów i prób eksploatacyjnych

 

Konserwujący urządzenia musi spełniać wymagania zawarte w Instrukcji Współpracy Pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok a Samorządem w Zakresie Konserwacji Oświetlenia Drogowego

 

Do obowiązków wykonawcy będzie należeć:

  • uiszczanie opłat dla PGE Dystrybucja Białystok Sp. z o.o. za dopuszczenie do wykonywania prac w zakresie bieżącej konserwacji oświetlenia ulicznego,
  • dokonywanie zgłoszeń w Zakładzie Sieci w Łomży PGE Dystrybucja Białystok Sp. z o.o. dotyczących wykonania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
  • organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przystąpienie do usuwania awarii:
    • nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, w przypadku gdy nie świecą pojedyncze lampy,
    • nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia, w przypadku gdy nie świeci ciąg lamp,
    • nie później niż w ciągu 3 godzin od zgłoszenia, w przypadku gdy wystąpi uszkodzenie urządzeń oświetleniowych (np. złamanie wysięgnika, zwisający klosz lub cała oprawa, zerwanie przewodów oświetleniowych) - wykonawca zobowiązany jest wówczas do doprowadzenia uszkodzonych urządzeń do właściwego stanu technicznego.
  • wyłączanie oświetlenia w ciągu 1 godziny od uzyskania informacji o nie wyłączeniu   oświetlenia w dzień przez urządzenia sterownicze oraz usuniecie awarii w terminie 1 dnia od momentu przystąpienia do usuwania awarii,
  • ręczne włączanie i wyłączanie oświetlenia ulicznego w przypadku awarii zegarów sterujących.

 

Przewiduje się możliwość naliczania kar umownych Wykonawcy w razie odstąpienia od umowy lub zwłoki w wykonaniu prac wchodzących w zakres przedmiotu umowy w następujących przypadkach:

  1. w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca - w wysokości 5.000 zł,
  2. za zwłokę w przystąpieniu do:
  • usuwania awarii lub
  • wyłączenia oświetlenia w przypadku uzyskania informacji o nie wyłączeniu oświetlenia w dzień przez urządzenia sterownicze w wysokości 10 zł za każdą godzinę zwłoki,
  1. za zwłokę w wykonaniu prac wchodzących w zakres przedmiotu umowy, w wysokości 100 zł za każdy dzień zwłoki, liczonej od dnia ustalonego na wykonanie prac.

2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy Mały Płock  ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, pok. nr 3 lub telefonicznie pod numerem tel. (86)2791321

Pracownik uprawniony do kontaktów z wykonawcami: Radosław Borawski

3.Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r.

4.Opis wymagań stawianych wykonawcy:

1)zatrudniać minimum 2 osoby posiadające:

  • świadectwo   kwalifikacyjne   „E”   uprawniające   do   zajmowania   się   eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na urządzeniach do 1 kV w zakresie „sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego,
  • uprawnienia   do   prac   pod   napięciem   na   urządzeniach   do   1   kV   zgodnie   z wymaganiami instrukcji PPN,
  • zaświadczenia   kwalifikacyjne   uprawniające   do   obsługi   podnośnika   koszowego wydane przez Urząd Dozoru Technicznego.

2)dysponować podnośnikiem samochodowym z koszem izolowanym dopuszczonym do prac pod napięciem, zgodnie z wymaganiami instrukcji PPN,

 

5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:

  • Najniższa cena

 

6. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie Urząd Gminy w Małym Płocku ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock  w sekretariacie, osobiście lub pocztą.

 

7. Termin składania ofert upływa dnia 22.12.2017r. godz. 09:00

 

8.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana oferentom na ich wniosek (pisemnie, telefonicznie ).

 

 

9.Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy: Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

 

 

Wójt Gminy

(-) Józef Dymerski

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
  2. Oświadczenie – załącznik nr 2
  3. Projekt umowy – załącznik nr 3

 

                                                                                                                  

                                                                                                                                                            

Mały Płock, dnia 13.12.2017r.