Zaproszenie do składania ofert - dostawa pomocy dydaktycznych
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: czwartek, 16 listopad 2017 11:15
- Radosław Borawski
OGPŚ.271.8.2017
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 30.000 euro
|
Gmina Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15 18-516 Mały Płock Tel. 506 993 201, fax. 086 2791250 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n. „Dostawa pomocy dydaktycznych”.
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych – „Aktywna tablica”.
Pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki:
- posiadają deklarację CE,
- posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta;
- wszystkie pomoce dydaktyczne dostarczane w więcej niż jednym egzemplarzu danego rodzaju pochodzą od jednego producenta,
- komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy,
- są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich),
- posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim,
- posiadają okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie.
Zadanie 1
Dostawa i instalacja pomocy dydaktycznych – Szkoła Podstawowa w Chludniach
TABLICA INTERAKTYWNA – 2 szt.:
Wymagania techniczne:
Obsługa za pomocą - palec, pisaki, dowolny przedmiot
Przekątna zewnętrzna - 88"
Proporcje obrazu - 16 : 9
PROJEKTOR – 3 szt.:
Wymagania techniczne:
Rozdzielczość - WXGA, 1 280 x 800
Współczynnik proporcji obrazu - 16:9
Moc lampy – min. 160 W
Rozmiar projekcji - 30“– 300“
ZESTAW GŁOŚNIKÓW – 1 szt.:
Wymagania techniczne:
Wejście – Aux, Jack 3,5 mm
Moc wyjściowa – min. 25W
Zasilanie - 220-240 V / 50-60 Hz
Subwoofer: tak.
Zadanie 2
Dostawa i instalacja pomocy dydaktycznych – Szkoła Podstawowa w Rogienicach Wielkich
MONITOR INTERAKTYWNY – 1 szt.:
Wymagania techniczne:
Przekątna - 65"
Rozdzielczość - 1920 x 1080, Full HD
Matryca - LED
Złącza - USB x 2, HDMI x 2, VGA x 1, PC Audio x 1, wyjście słuchawkowe
Kąt widzenia – min. 170 stopni
TABLICA INTERAKTYWNA – 1 szt.:
Wymagania techniczne:
Obsługa za pomocą - palec, pisaki, dowolny przedmiot
Przekątna zewnętrzna - 88"
Proporcje obrazu - 16 : 9
PROJEKTOR – 1 szt.:
Wymagania techniczne:
Rozdzielczość - WXGA, 1 280 x 800
Współczynnik proporcji obrazu - 16:9
Moc lampy – min. 160 W
Rozmiar projekcji - 30“– 300“
WIELOFUNKCYJNY MOBILNY ZESTAW NAGŁOŚNIENOWY – 1 szt:
Wymagania techniczne:
Wzmacniacz - Wbudowany, cyfrowy
BLUETOOTH - TAK
Wejście - USB, SD, 2x MIC, LINE
Moc max - 500W
Moc RMS – min. 200W
Moc wzmacniacza – min. 70W
Zasilanie - 220-240Vac / 50-60Hz
Zadanie 3
Dostawa i instalacja pomocy dydaktycznych – Szkoła Podstawowa w Małym Płocku
TABLICA INTERAKTYWNA – 4 szt.:
Wymagania techniczne:
Obsługa za pomocą - palec, pisaki, dowolny przedmiot
Przekątna zewnętrzna – min 80"
Proporcje obrazu - 4 : 3
PROJEKTOR – 4 szt.
Wymagania techniczne:
Rozdzielczość - 800 x 600
Współczynnik proporcji obrazu - 4:3
Moc lampy – min. 150 W
Rozmiar projekcji - 30" - 350"
Wymagania szczególne odnośnie przedmiotu zamówienia:
- Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzeń we wskazane miejsca (Szkoła Podstawowa w Chludniach, Szkoła Podstawowa w Rogienicach Wielkich, Szkoła Podstawowa w Małym Płocku).
- Dostawca zobowiązany jest do zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania dostarczonych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną.
- Zapewnienia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi dostarczonych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych.
2.Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, pok. Nr 3 lub telefonicznie pod numerem tel. 506 993 201
Pracownik uprawniony do kontaktów z wykonawcami jest: Radosław Borawski
3.Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2017 r.
4.Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy:
posiadają odpowiednie uprawnienia tj.
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- oferta cenowa - wypełniona i podpisana
5.Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Najniższa cena
6.Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w: Urząd Gminy Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock
Termin składania ofert upływa dnia 23 listopada 2017 r. godz. 09.00
7.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana oferentom na ich wniosek (pisemnie, telefonicznie)
8.Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Mały Płock, dnia 16.11.2017 r.
Wójt Gminy
(-) Józef Dymerski