Aktualności

Relacja z XL sesji Rady Gminy Mały Płock

XL sesja Rady Gminy rozpoczęła się w czwartek 21 czerwca o godz. 1000 w Gminnym Ośrodku Kultury w Małym Płocku. Obrady zainaugurował Przewodniczący - Jarosław Gałązka następnie przyjęto porządek obrad oraz zatwierdzono protokół z poprzedniej sesji.

Radni wysłuchali również informacji wójta z działalności pomiędzy sesjami.

Kolejne punkty obrad stanowiły o głosowaniu nad uchwałami, nad którymi radni debatowali podczas komisji bezpośrednio poprzedzających sesję. Na czwartkowej sesji podjęto następujące uchwały:

  • sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2018.
  • w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2017 rok.
  • w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy za 2017 rok.
  • w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Mały Płock.
  • w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Mały Płock.
  • w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Kolneńskiemu.
  • w sprawie przyjęcia „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Mały Płock do 2032 roku”.
  • w sprawie przyjęcia projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Mały Płock w celu przekazania go do zaopiniowania organowi regulacyjnemu.

Radni wysłuchali również sprawozdania  z działalności Biblioteki Publicznej Gminy Mały Płock za rok 2017 oraz informacji z działalności Gminnego Ośrodka Kultury w Małym Płocku za rok 2017 oraz  planu działalności na rok 2018.

Z treścią uchwał wkrótce będzie można zapoznać się za pośrednictwem gminnego Biuletynu Informacji Publicznej.